La vida, el nostre temps

Blog destinat a l’anàlisi i la reflexió de Vicis del Temps, de Valentí Puig

Les cases dels altres

Filed under: Uncategorized — carpeife at 4:45 pm on Dissabte, gener 9, 2010

Sovint veiem a la televisió o a les revistes cases grandioses de famosos o persones molt riques. Unes cases amb salons enormes, mil i una habitacions, corredors interminables, piscines climatitzades, jardins amb moltes flors de colors alienades formant diverses figures, una casa envoltada d’arbres i plantes, tot verd. Sona bé, no?

Dit així a tots ens agradaria viure en una casa envoltada de luxes i de les últimes tendències en cadires, làmpades, quadres… A qui no li agradaria? Qui no ha sentit mai una certa enveja? Doncs sí, és cert que moltes vegades m’he imaginat vivint en una gran mansió com les que surten a les revistes de moda, amb molt d’espai entre les habitacions i amb una piscina per tu soles. Però jo crec que si ho tinguera no m’agradaria tant. Pensem-ho bé. A mi m’agrada estar a la meua habitació i escoltar la meua germana a la paret del costat fent les seues coses. Si visquera en una gran casa no l’escoltaria. També em fa no sentir-me sola escoltar els passos dels meus pares pel corredor o anar a la piscina del barri amb els meus amics (si la tinguera a casa moltes vegades no aniria amb els amics).

En definitiva, ens agrada viure en una casa on les coses siguen còmodes i nostres, no en un lloc on tot és luxe i intocable, on no pots estar tranquil•la per si trenques alguna cosa. La vida no és finor ni luxe, viure implica caos, crits, senzillesa…

No hi ha comentaris »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.